Kære medlem ❤

Håber du klarer dig i denne vanskelige tid, hvor vi lever i større eller mindre isolation. Der bliver meget at snakke om, når det er overstået, men indtil videre har vi lukket al mødeaktivitet ned. Det betyder dog ikke, at vi er udelukket fra intern kommunikation. Vi har jo vores Facebook side Forum for Enhedslisten Aalborg.

Du kan også skrive til os på [email protected]

Vi vil bede dig om at kontakte os, hvis du kender eller på anden måde er vidende om nogen, som har problemer på grund af Coruna-epidemien eller de tiltag, som er gennemført på grund af denne. Særligt hvis der er tale om problemer, hvor der er behov for, at kommunen tager initiativer.  Det kunne være på boenheder, plejehjem m.v. Vi vil også gerne høre, hvis der er ansatte i kommunen eller regionen, som udsættes for pres for at fremrykke ferie m.v.

Vi har allerede taget initiativer i forhold til, at få kommunen til at fremrykke sine betalinger af regninger. Det samme er sket i forsyningsvirksomhederne og vi lægger også pres på for at sikre, at Aalborg Kommune medvirker aktivt til at få gang i beskæftigelsen igen.

Vi har spurgt ind til Aalborg Kommunes håndtering af de udfordringer, som rammer de socialt udsatte, voldsramte kvinder m.v.. og det er vores indtryk, at problemerne håndteres fornuftigt, men vi vil meget gerne høre, hvis der på disse eller andre områder er problemer, som der skal gøres noget ved.

Vi vil så snart situationen ser ud til at normaliseres tage initiativ til, at vi kan mødes og diskutere situationen og hvad vi skal sætte i værk. Vi har også en generalforsamling, vi skal have afviklet. Vi ses forhåbentlig snart.

Indtil da er du velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for at snakke om situationen eller har brug for praktisk hjælp. Det er fællesskabet, som skal hjælpe os igennem denne vanskelige tid.

Enhedslisten Aalborg