Stemningsbilleder – Kildeparken – 16. april 2018

PerleFar – "Vis Hvad I er Værd" (Live) – OK18Demo (Kildeparken, Aalborg)

TAK for jeres støtte, for at støtte os – fordi vi støtter jer! Hahaha! <3- VI GLÆDER OS TIL AT STØTTE VIDERE I DE ANDRE STØTTEBYER!Vi er mega glade i låget og elsker jer SGU'!!! <3- Tak til Jeppe Holm Andreasen for denne smukke stemningsvideo!

Slået op af PerleFar i 16. april 2018

PerleFar har skrevet et lille indlæg til vores side:

PerleFar (gå til Facebook) er dybt taknemmelige over den store opbakning! Vi støtter alle De strejkende offentlige ansatte, der fortjener en ordentlig overenskomst. Når Danmark har råd til skattelettelser, kampfly og billigere biler – så er det jo noget vrøvl, hvis man påstår at de offentlige ansatte ikke kan få en real lønudvikling. Lærerne skal selvfølgelig også have en ordentlig arbejdstidsaftale – man har siden 2013 forringet lærernes arbejdsbetingelser, hvilket går ud over børnene og fremtidens samfund.

Vi er glade for at få lov til at bidrage med vores musik. Vi har fået støtte fra Aalborg Lærerforening til at få sangen produceret – og vi er positivt overrasket over, at den har fået så meget opmærksomhed fra medier og spillesteder. Vi har prøvet at skrive en sang som folk kan danse og feste til – og vi håber at de offentlige ansatte vil føle stolthed og optimisme, når de hører ”Vis Hvad I er Værd” – for De er virkelig det hele værd!

”Folk der føler sig trådt på og ikke har ordentlige arbejdsvilkår, kan sgu’ ikke yde deres maksimale indsat – og det må De til at forstå oppe i Osteklokken”. Citat: Mikkel-Far

”Hørt!” Citat: Perlen-Renas

Klik på det første billede for at se alle i stort format.